faze projektu

Servis by měl být vždy součástí každé správné realizace technického zařízení budov.

Nabízíme

  1. záruční servis – klasický servis, neboli během záruční doby řešíme opravy zařízení
  2. před-záruční servis – ještě než vám vyprší záruka, přijedeme vám systém zkontrolovat, aktualizovat firmware
  3. pozáruční servis – podle typu opravy se pouštíme i do oprav a výměn součástek, které jsou několik let v provozu

Nahlášení reklamace

Pro vyřízení reklamace a nahlášení servisu dle reklamačních podmínek prosíme o vyplnění a zaslání přiloženého “Reklamačního formuláře”.

Reklamaci není možné vykonat bez předchozího objednání pomocí tohoto formuláře, který nám zároveň poskytne základní informace pro naše servisní techniky.

Reklamační lhůta zařízení začíná dnem jeho převzetí na adrese společnosti, nebo výjezdem na místo jeho provozu.

Objednávka pozáručního servisu

Vaše jméno:*
E-mail:*
Telefonní číslo:
Předmět:*
Zpráva:*

* Povinná pole

Prohlášení:

Veškeré Vámi sdělené údaje budou využity pouze pro vnitřní potřebu firmy Evora CZ, s.r.o. a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí osobě dle zákona č. 101/2000 Sb. na ochranu osobních údajů.

Opište znaky a dokažte, že nejste robot: