faze projektu

 

 

Servis by měl být vždy součástí každé správné realizace technického zařízení budov.

 

Nabízíme

 

  1. záruční servis – klasický servis, neboli během záruční doby řešíme opravy zařízení
  2. pozáruční servis – podle typu opravy se pouštíme i do oprav a výměn součástek, které jsou několik let v provozu

 

 

Vyplněný reklamační formulář zašlete na info@evora.cz

 

 

Nahlášení reklamace a servisu

Pro vyřízení reklamace a nahlášení servisu dle reklamačních podmínek prosíme o vyplnění a zaslání přiloženého “Reklamačního formuláře”.

Reklamaci není možné vykonat bez předchozího objednání pomocí tohoto formuláře, který nám zároveň poskytne základní informace pro naše servisní techniky.

Reklamační lhůta začíná dnem převzetí zařízení na adrese společnosti, nebo výjezdem na místo provozu daného zařízení.

Prostor pro váš technický dotaz

Vaše jméno:*
E-mail:*
Telefonní číslo:
Předmět:*
Zpráva:*

* Povinná pole

Prohlášení:

Veškeré Vámi sdělené údaje budou využity pouze pro vnitřní potřebu firmy Evora CZ, s.r.o. a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí osobě dle zákona č. 101/2000 Sb. na ochranu osobních údajů.

Opište znaky a dokažte, že nejste robot: